LDR 00828naa#a2200205#i#450# 001 EN\\bibl\51698 005 20241105142723.2 011 ## _a2782-2214 100 ## _a20220711b2022####ek#y0engy0150####ca 101 0# _aENG 102 ## _aRU 200 1# _aTHE MAIN FACTORS IN THE FORMATION OF BRAND TRUST AMONG THE POPULATION OF CHINA, CONSIDERING CULTURAL CHARACTERISTICS _eJournal article 210 1# _aKrasnoyarsk _cSiberian Federal University _d2022 215 ## _a7 с. 608 ## _aJournal article _2local 675 ## _aВнешняя торговля. Международная торговля. Внешнеторговая политика. Таможенные пошлины. 339.5 _zENG 700 #1 _aStarchukova _gKseniia Dmitrievna 700 #1 _aLykova _gTatyana Dmitrievna 700 #1 _aNovikova _gSvetlana Alexeyevna 856 4# _atsfi-mag.ru _u